donderdag 30 januari 2020

Terug in Auckland

36-262 Samen bij Culprit

Cathedral Cove was onze laatste bestemming van een lange reis door een prachtig land. We zijn teruggereden naar Auckland voor onze laatste nacht in Nieuw-Zeeland. Halverwege de middag checkten we in in het hotel. De volgende dag vertrok onze vlucht richting Singapore. Voor die avond hadden we een reservering bij restaurant Culprit waar we ook in het begin van de reis heerlijk hadden gegeten.

37-01 Skytower Auckland37-08 Auckland

’s Morgens nog een keer ontbeten bij The Store, stond hoog op de lijst bij Tripadvisor. We hadden er aan het begin van onze reis ook een paar keer gezeten. Daarna teruggelopen naar het hotel, de koffers ingepakt en uitgecheckt. Het laatste ritje met de auto naar het vliegveld, en onderweg nog een keer tanken want de auto moest natuurlijk vol worden ingeleverd.

37-16 Vliegveld Auckland

Het vliegtuig vertrok om kwart over drie en rond half negen 's avonds kwamen we aan in Singapore. In Singapore hebben we weer een toeristenkaart voor de metro gekocht en zijn richting Hotel Bliss in Chinatown vertrokken. In dit hotel hadden we de eerste dagen van de reis ook gelogeerd.